ادامه به امید نیکبختی D:

میخواهم از روزم بگویم اما چیزی نیست جز چریدن در دشت

علف ها شامل شیمی، زیست، زمین، دینی، فیزیک و...  هستن

ساعتی درپی یافتن عددی که مرا به بیشینه شتاب نوسانگر رساند

لحظه ای مراحل ساختATP راکه چندی پیش نیمه جویده بلعیدم، نشخوار میکنم

در پی X در دشت رَم میکنم

کمی مینشینم تا solarی absorb کنم

خسته ام

از چریدن و دویدن و نشخوار های نوسانی

دوره تناوب اینها چیست؟ 

من فقط چارپایی ام که ادامه میدهم به امید نیک بختی..! 

 

  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۰۲ , ۱۷:۱۲ 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞

سلامم عزیزم چ طوری؟ 

 

پستت خیلی خوب بود😂😂😂

خسته نباشی دلاور 

سلااام خوبم ممنون♡ شما خوبی؟

وقتی دو کلمه درس میخونیXD
مرسی💙همچنیننن
سه شنبه ۱ اسفند ۰۲ , ۱۱:۲۳ 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙍𝙚𝙢𝙚𝙙𝙞

فدات مرسی 

 

ایگووXD

قربونت♡

💙💚💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"In the name of god"

777

آنچه هرگز شرح نتوان کرد یعنی حال من:>
Designed By Erfan Powered by Bayan