"Hope"

دیدی وقتی توی درحال غرق شدن در مرداب ناراحتی و تاریکی هستی، اون نقطه که حس میکنی دیگه هیچکس نمیتونه نجاتت بده، نفست داره میبره و ناامیدی داره سراسر وجودتو میگیره یه دفعه یه دست میادو تورو از اون مرداب بیرون میکشه، محکم بغلت میکنه و میذاره درحالیکه داره سرتو نوازش میکنه هرچقدر خواستی گریه کنی و فریاد بکشی، از دردات بگیو اون بگه هروقت کمک خواستی میتونی صداش بزنی......... 

خب من امروز تجربش کردم، فکر کن تو شهری که پاییزو زمستون به زور بارون میاد الان که دیگه بهاره بارون اومد انگار که واسه من فرستاده شده بود، تا بگه تا وقتی من هستم چرا میری سراغ دیگران؟

تا صدای بارون رو شنیدم رفتم بیرون و تا اونجایی که میشد با خالق بارون درد دل کردم و دعا کردم و کمک خواستم

برخورد قطرات باران به صورتم همون نوازشی بود که میخواستم، هوای پاک و تازه ی دور و برم اون بغل محکم و صدای بارون دلداری خدا بود ♡

  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

وقتی بارون به صورت آدم میخوره حس زندگی به آدم دست میده:)))

دقیقااا:> 

این کیوت ترین عکسیه که از شیه و هوآ تا حالا دیدم :")

دقیقااااا: ") 

+فکر نمیکردم کسی تو بیان بشناستشونXD

اتفاقا قبلنم یکی دیده بودم سیمپ می‌کرد ولی دیگه وبلاگشو گم کردم :`)

واوو چه ژذااااب کاش منم میدیدمش:» 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"In the name of god"

777

آنچه هرگز شرح نتوان کرد یعنی حال من:>
Designed By Erfan Powered by Bayan