"word of truth"

به نام خدا 

این صفحه از دفتر خاطرات اختصاص داره به جملاتی که دوسشون دارم و میخوام در خاطرم ماندگار باشند^^

 

*رالف والدو امرسون: از جاده‌ای که همه از آن عبور می‌کنند نرو به جای آن به جایی برو که جاده‌ای ندارد و برای بقیه رد پای خود را بر جای بگذار

 

                                         ☆ 

                 

*ابن سینا: اگر میدانستید یک محکوم به مرگ تا چه حد آرزوی برگشت به زندگی را دارد، قدر روزهایی که با غم سپری میکنید را میدانستید

 

                                        ☆

 

*لوییزهی: گاه آنچه مصیبتی که بزرگ به نظر می رسد ، به عظیم ترین خیر و صلاح زندگیمان بدل می شود

 

                                         ☆

محمد العدوی: خداوندا! قلبم به آنچه برای من نیست؛ وابسته نگردان

 

                                         ☆ 

 

پ ن: این پخش اپدیت میگردد:» 

  • .. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

چه بخش جذابیییی

میخوام منم یکی ازجمله های موردعلاقه مو اینجا بنویسم

امیلی برد استار:خداوندا تا زمانی که زنده ام کمکم کن به کارم بچسبم

شاید جمله ی ساده ایی باشه ولی خیلی عمیقم هست بعضی وقتا ادم گیج و سردرگم میشه و حتی نمی تونه یه دقیقه م به کارهای مورد علاقش برسه یا کارهایی که اونو به ارزوش میرسونن پس به نظرم این حرف زیباترین درخواستیه که میتونی از خدا داشته باشی :) 

ارههه من خودمم تو چندتا وب دیگه دیدمش و واسم جالب بود: ") 
این جمله منو یاد کتاب دینی امسالمون انداخت XDاین سخن امام سجاد: خداوندا ایام زندگانی ام را به کاری اختصاص بده که مرا برایش آفریده ای

دقیقا!!! حتی تلاش برای هدف و علایق هم به خواست خدا انجام میشن، نظر قشنگی بود ممنون بابت کامنت♡^^

وای ازین پستاااا😍

منم یک پست اینجوری دارم یادم باشه آپدیتش کنم*-*

وایییی پس حتما آپدیتش کن من عاشق اینجور پستام، میتونی یکم طرز فکر صاحب پست سر در بیاریXD و از جملات درس بگیری:» 

دقیقا دقیقا*-*

D;  ♡

سخن امام سجاد: خداوندا ایام زندگانی ام را به کاری اختصاص بده که مرا برایش آفریده ای

:))))))

دقیقا این جمله من رو هم به فکر فرو برد امسال اینکه چه دعایه قشنگیه:")

اصلا از کل دینی فقط قرآن و سخنان امامان و پیامبر به درد بخور و قشنگنTT

من اینو به دعاهام اضافه کردم: ") 
انگار که داری غیر مستقیم از خدا میخوای که از خیلی حسرت های آینده محافظتت کنه:")) 

چقدر زیبا بودن. 

ما اصلا قدر زندگی خودمونو نمیدونیم

♡ ^^
دقیقا و حسرت زندگی بقیه رو میخوریم: ") 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

"In the name of god"

777

آنچه هرگز شرح نتوان کرد یعنی حال من:>
Designed By Erfan Powered by Bayan